Ozgeunal Selam güzel anneler ben acil annelerdenim 32+1 de minik oğlum kendi kendini streste sokmuş karnımda suyunu bitirmiş erkenden geldi şimdilik çok şükür iyi küvözde birazcık büyümesini beklicez dualarınızı eksik etmeyin inş 🙏🏻Bizde magnetini yaptıralım diyoruz üstüne sizler neler yaZdırdınız?
Mucizem00 Ozgeunal canım geçmiş olsun tez zamanda kavuşursun insallah evladına 🤲🏻 Ben kokulu taş yaptırdım çerçeve şeklinde içerisinde nazar ayeti yazıyor 1tl
Semisko Ozgeunal öncelikle yaşı uzun olsun sağlıklı olmasına sevindim ne kadar süre kalacak küvözde siz sürekli yanın da mısınız bende erken Doğumdan korkuyorum da merak ettim.