ayssebabat canım benim de üstümü ıslatacak kadar oluyodu bildiğin su gibi hem de iki gün üst üste sabahtan akşama kadar oldu dün doktora gittim baktılar su değil normal akıntıymış. Bu arada 39+6 günlük olduk ben kesin geliyo dedim kendi kendime 😅 Gitmeden emin olamıyo insan bi git baksınlar bence