Cansu07
Kızlar merhaba ilk gebeliğim o yüzden tecrübesizim biraz dün akşamdan beri kızımın hareketlerini çok az ve güçsüz olduğum yerde hastane imkanı yok Pazar olunca doktorumada ulaşamıyorum böylemi oluyor acaba bebeğin yeri daraldığı için bilenler lütfen yazabilir mi normal mı bu haftalarda ?
Cansu07
Lütfen cevap verin kızlar
Atikeemre14
Sırf yukarda duraun dıye yazıyorum canın
Bebekveben
Bende 33+2 yim canım 30.haftaya göre daha az hareket ediyor evet ama daha güçlü tekmeleri benim hissettiğim