Ceyla Ben zaten hamile olduğumu bilmeden önce şu ağrıdan dolayı gittim doktora. Doktor hiç bir problemin yok hamileliğe benziyor ağrı da bu yüzden dedi. Eve gəldim hamileyim diyorum ama 3 kere idrar testi yaptım üçü de negativ. Doktor yalnış görmüş olabilirmi belki başka bir şeyden dolayımıdır bu ağrı diye endişeliyim