Nesdef Ben de 11 haftalık hamileyim,14 aylıktı bir kızım var 😊 20 ay olacak araları nasipse.Ben düşünüp hiç korkutmuyorum kendimi.Sadece sabırlı olmak için kendimi hazırlıyorum.İlk zamanlar zor olabilir ama her güzel şeyin bir zorluğu var öyle değil mi? 🐣💕