Giryebar Kızlar günaydın, Pazar sabahı erkenden rahatsız ediyorum ama çok zor durumdayım. 35+1 deyim acayip şekilde kalçalarım ve kasıklarım ağrıyor özellikle sabah uyandığımda bu normal mi ???
Durununannesi80 Giryebar normal cnım 36 dayım bnde canımdan can gdyo sabh klktgımda catı agrısı kalca agrısı dönemiyorum zaten 6 da gözler acık 😂
Muhendis Kalça ağrısını duymuştum bende 32+1 deyim birkaç gündür belimin sadece sol tarafında batma gibi ağrı oluyor