Tekmile Hayırlı sabahlar kızlar. Dün yani c.tesi 18.30 da kanamam oldu, ben hep nişanı mukus gibi ve tek seferlik bişey beklediğimden sürekli adet kanaması gibi bir kanamam olunca korktum. Doktorumu aradım sancın yoksa bebeğin hareketleri iyi ise iftardan sonra gel dedi. Eşime kıyamadım iftardan sonra gitmeye karar verdim, o sırada duşa girdim hafif hafif 19.30 gibi belim ağrımaya başladı ordan karnıma yayıldı derken 21.00de hastanedeydik. Ebe açıklığıma baktı 2 cm dedi nstye bağladılar doğuracak gibi bir sancın yok dedi, gerçektende çok hafifti eve dönerim diye bekliyordum. 1 saat sonra falan kendi doktorum geldi oda kontrol etti açıklık 3 cm olmuş rahmin yumuşacık her şey çok güzel dedi. Yatışımı yaptılar bu halde yollayamam dedi lama verdiler içim temizlendi, bu sırada sancılarım arttı ben güle oynaya geziyorum sıkıntım yok. 1 saat sonra tekrar baktılar 4 cm olmuş açıklığım doktorum ben gidiyorum 8-9 cm olunca çağır beni dedi ebeye. Tekrar yattım nst bağlandı her şey iyi giderken bebeğimin kalp atışları yavaşladı doktorum yoldan geri döndü riske atamam bebeği dedi acil sezaryene aldılar. Aslında belden uyuşacaktım ama bir türlü uyuşturamadılar genel anestezi oldum, gözümü açtığımda ameliyathaneden çıkıyordum eşim yanıma geldi bebeğimiz iyi mi diye sorduğumu hatırlıyorum gördüm gayet iyi dedi. Şükürler olsun dedim odaya çıktık herkes sen kendini toparladığında gidip görebileceksin diyor bebeği ama benim o sersemlikle bebek neden gelmiyor diye sormak aklıma bile gelmedi. Herkes odadan çıktı eşimle kaldık, bebeğimiz kalp atışı yavaşladığında kakasını yemiş dedi birazcık ciğerine gittiği için antibiyotik tedavisi başlamışlar 5 gün yatacakmış yavrum hastanede 😞 iyi diyorlar ama ben hala göremedim içim buruk, bolca dua edin iyi olsun biran önce Alperenimiz teyzeleri.. Bizim doğum hikayemizde böyle işte Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin canlarım 🌸
Mryu Tekmile oyyy kiyamammmm Rabbimm acill sifalarr versinnn ve en yakin zamanda gormeni ve kucagina almayi nasip etsinn Rabbimmmm. icini ferahh tuttt Allahin izni ile iyilesir bebisin.
Sh123 Tekmile Rabbim şifa versin. Vardır bunda da bir hayır üzülme kavuşursun en kısa zamanda yavrunla inşallah sabret 🤲🏻🤲🏻♥️
annee1997 Tekmile Canım dualarım seninle inşAllah en kısa sürede herşey yoluna girer bebegin iyi olur ve görürsün onu .Allah yardımcın olsun acil şifalar versin kuzum üzülme bebegin için iyi ol ki oda iyi olsun
Nerm7n Canım çok geçmiş olsun. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. İyi bir şey olmamış elbette ama tedavi görüyor iyi olacak annesi sende bu 5 güne toparlanırsın iyileşirsin. Bebeğine daha iyi bakarsın. 🙏🏻🧿
Askkokuluyavrum Tekmile canim benim Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Rabbim sağ salım kucağına almayı hastaneden çıkmasını nasip etsin gözlerim doldu sen anlatırken Allahım yardımcın olsun insAllah bebeğimize de sağlık diliyorum Rabbimden
Hayal_Demir Allah saglik versin anali babali buyusun insallah. Bana da dr um 40. Hafta icinde sezaryene alacagim diyor ve ben de kakasini yemesi ihtimalinden korkuyorum sezaryen icin cok mu gec ki 40. Hafta. Mecburi sezaryen benim
GoncAli Tekmile Oy kuzum Alperen'im adı güzel pasam. Tez vakitte iyi ol anneçiğine kavuş insallah. Rabbime bin sukur iyiki eve gitmemişsin. İyiki normal Doğum diye tutturmamışsın canm. Her iste bir hayır vardır. İnsallah tez vakitte kucaklardan bebebgini
Bnnr Tekmile Rabbim bebeğinizi alıp evinize dönmeyi nasip etsin hayırlı haberlerinizi bekliyoruz Allahım mimiğinize şifa size sabır versin
Ozlemsvr Tekmile Allah şifa versin.Doktorun dikkati kurtarmış bevegibu inşallah evinesede dönersiniz..
Pnrbtr Olsun şükret sağ salim doğmuş yavrucak. Allah en kısa zamanda sizi birbirinize kavuştursun. Allah biz bebek isteyenlerin de kucağını boş bırakmasın. Kürtaj oldum mol gebelikten, 1 yıl gebelik yasak. Ben de burda doğuranların sevinçlerine , benim gibi olanların üzüntülerine ortak oluyorum.
Mommi Tekmile çok geçmiş olsun canım Allah yardımcısı olsun bebişimizin Emin’im çok güzel şekilde hastaneden ayrılacaksınız güçlü ol canım
Minnosaile Tekmile ayyy kıyamam güzel anne içini ferah tut sağlıkla kavuşmak nasip olsun 🙏🏻 Yuvanıza huzur , bereket , mutluluk getirsin 🥰