cerenyum Sevgili anneler, fazla uzatmadan hikayemi sizinle paylaşayım. 36+3 te ikenCuma günü öğleden sonra evde uzanıyorken bir anda suyum geldi. Paniğe kapılmadan olduğum yerde suyun boşalmasını izledim. Ama durdurmak mümkün değildi. Hemen depend taktım.(Depend mutlaka alın. Hem suyum geldiğinde hem doğum sonrasında kurtarıcı oldu.) Eşimi çağırdım hastaneye gittik. Doktor bebeğe baktı. Bebeğim dönmemişti ters duruyordu. Açıklığa bakıldı hiç açılmam yoktu. Nst çekildi sancılar 60-70 çıkıyordu. Doktorum bekleyelim sabaha kadar dönebilir dedi. Sabaha kadar bekledik. Sancılarım arttı tabi. Ama bebeğim dönmedi. Sabah saatlerinde suyumda iyice azalınca saat 7 de sezeryana alındım. Sondayı odada taktılar. Hiç acımadı. Spinalden kormayın. Kesinlikle damar yolu açmak daha çok acıyor. O kadar ki ağrısız bi işlem spinal. Ama sezeryan zor kızlar. Ameliyat esnasında dokunmaları dikilmeleri her şeyi hissettim ben. Bebeğimin çıkması 3 dk falan sürdü. Allaha şükür sağlıklı bir oğlum oldu. Sonra beni diktiler odaya çıkmam 30 dk sürmüş. Fakat odaya geldiğimde çok ciddi ağrılarım vardı. Hemşire kuvvetli bi ağrı kesici yaptı. 5 saat sonra kaldırdılar beni. İlk kalkış anı evet zordu. Zımbalanmışsınız gibi bir his. Dik duramıyorsunuz. Ama yürüdükçe geçeceğini biliyordum bi kere kalktıktan sonra tekrar yatağa yatmadım desem inanın. Sürekli yürümeye çalıştım. Ve aynı günün sonunda daha rahatladım. Şimdi ise çok daha iyiyim. Allahım sizleri de sağlıkla sıhhatle yavrularınıza kavuştursun.