Mryemmmm Ben çok yeni gebeyim adet takvime göre şu an dört haftalık dün ilk defa folik asit kullandım ve bugün midem bulandı folik asitten önce bir şey yoktu sizce mide bulantısı ile bunun bir ilgisi var mi
Fatmanurozgr Mryemmmm bende kullandım ama benm zaten mide bulantım dan ziyade kusmalrm basladı 5 haftadan sonra suan 17+4 ve hala devam edyodu ben kusmalrm İcin gecer dye ilac kullanmadım ama artk cok halsz düsyodum o yüzden dün midem bulantım ve yanması için ilac yazdı doktor sabh mide bulantısyla uyanmadım Umarm iyi gelr ilerleyen zamanlarda cok kusmalarn felan olursa doktorna söyle mide bulantısı İcin felan bisey verir
deletedmom472 Mryemmmm bende doktor önerisiyle kullanmaya başlamıştım çok fena mide bulantısı yaptı bıraktım hamile değilim bu arada hamile öncesi 3 ay kullanılması gerekiyormuş.
Pnrbtr Bence gebeliğin belirtisi olarak bulanıyor miden canım. Folik asit öyle bir etki yapmamıştı bende de
Pinkbabe Folic 1 kullaniyorum doktorum kahvaltidan yarım saat önce icersen daha etkili ama bulanti yapar dedi evet bulantı yapıyor Ama yine de içiyorum canım sende açken alıyorsan folic asiti yapabilir
Jass Bazı bünyelerde yapıyor canım. Ben 6. Hafta itibariyle günde abartısız 13 kez istifra ettiğimi biliyorum şuan tam 38 haftalık hamileyim ara ara hala bulantım istifram oluyor folik asit omega vs. hangi ilacı kullandıysam bulantım iki katına çıktı
Iremgokce Mryemmmm benimde miğde bulantım o zamanlarda başlamıştım bence denk gelmiştir alakası yoktur canım aksine benimkinin içinde folik asit dışında b6 b12 vitamini var ve b6 miğde bulamtısı için kullanılan ek gıda ve ilaç içeriklerinin içinde olan bir vitamin ben hafifletir umuduyla içiyorum aslında ama çokta bir etkisi yok
Semaaonursnmz Mryemmmm yok canım yeni olduğu için ya psikolojik bulantın oldu yada hamilelik bulantısı
emreselvi Benimde olmuştu folik asit ictigimde mide bulantısı yaşıyordum başım dönüyordu ama sadece ilacı ictigimden oluyordu içmesem herşey normaldi kişiden kişiye değişebiliyor canım