Benim yüksek çıkmasını bekliyodum ama her şey düşük çıktı. Tatliyi kes dedi. Bide acikinca sinirli olursun demişti ve öylede oluyorum kendimi gergin hissediyorum yediğim zaman rahatliyorum özelliklede tatlı serbetli ya da abur cubur tarzında hiç farketmez ama doktor tatlıyı bırak demişti. Bende çözümü sütlü tatlılarda buldum sende oyleysen tut kendini ara ver onlar yerine puding muhallebi falan yapıp ye ya da aromalı sutler. Benimki bebek veya benim için risk oluşturacak bişey değildi şimdi 35. Haftadayım önce ki yediklerimden yiyorum ama aşırı değil cunku son zamanlar olmasından mıdır nedir eskisi gibi aşermiyorumda ve kendimide serbest bıraktım diyebilirim tabi sağlıklı yiyeceklerimi ihmal etmiyorum kendi kendime bi diyet uyguladim diyet dedigimde hamur isi hep canım istiyodu tatlı tuzlu ne varsa onları bıraktım tatlı olarak sadece dediklerimi günde bir kase olarak yedim sağlıklı yiyecekleri düzene koydum falan eger doktorun bişey demediyse sende böyle yapabilirsin ve ben böyle yapınca kendimide daha iyi hissettim kilo alimimda normal seviyede kaldi çünkü o zaman 3 gunde 1 kilo aliyodum ama şimdi yaklaşık iki ayda iki kilo aldım toplamda 17 bebeğin gelişimi kilosuda iyi fazla ya da az değil. 45 le hamile kalmıştım