Lamelif Benim oğlum da ikizler şuan 3 yaşında dediğin gibi çok fazla hareketli ani duygu değişimi çok oluyor fazlasıyla zeki şuan benim bile bilmediğim cümleler kuruyor kendini konuşmasıyla çok sevdiriyor ve çok çok zor bi çocuk bu yaşına getirene kadar ömründen ömür gitti resmen hala daha zor bi çocuk inatçı dediğim dedik yani ikizler ebeveyni olmak gerçekten sabır gerektiren bişey herkes benim sabrımı hayran bu çocukla nasıl baş ediyorsun diyorlar 😂😂