MineGkc cok agladim inan o kadar birakmak istiyordum ki cunku esim icmiyordu ben bir psikolojik bunalimla basladim babamin vefatiyla yani ve ne zaman uzulsem sinirlensem sigaraya saldiriyordum rahatlattigini saniyordum ama oyle degilmis bunu anca anladim.Cok oksuruyordum hiriltim vardi sigara ictigim icinsonra kendi kendime soz verdim ah ah kolay olmadi kac paket kirip 1 saat sonra tekrar paket aldigimi bilirim ama boyle boyle biraktim.Gebe oldugumu ogrenince daha da iatekli oldum aninda biraktim daha da almadim sigara...Sigara icilen ortama girmedim sigarayi hatirlatacak ne var ne yok hayatimdan sildim zor evet kolay degil bu bagimliliktan kurtulmak ama gercekten iatersen basarirsin yine diyorum ben biraktiysam herkes birakir.