Elisatubis Kızçeler ben 1,5 aylık hamileyim.Göbeğime dokunduğum zaman çok soğuk sizde de öyle durum oluyormu?
Seda5892 Elisatubis evet canım benimkide genelde çok soğuk oluyor sıcak olduğu zamanlarda şaşırıyorum sanki göbeğimi dışarda bırakmışım diyorum 😂😂
Sengulkrgz Elisatubis ayiptir soylemesi popomu gobegimi ve ayaklarimi isitamayan insanim😁😁😁gebelik onceside boyleydiii misal suan ayagim buz buzzzzzz isitamiyorum isinmiyor 2 corap ustune patik giyiyorum eskm ise evde sortla geziyor ve ben deli oluyorum...
Seda5892 Elisatubis 😂😂😂 aynen öyle oluyor hatta eşimde Nadire’n de olsa sıcaklığına denk gelirse bu niye sıcak diyor soğuğa alıştık ya🤣🤣🤣
Hilossss 27+2 teyiz daha geçen aynı soruyu arkadaşıma sordum normalmis buz kesiyor resmen göbeğim açıkta kalmış gibi
Aminepera Bende 28+4 deyim. Ve ellerimden ateş çıkıyor. Çok sıcakladığım zaman ellerimi karnıma koyup ferahlık buluyorum 😍 tüm vücudum ateş içindeyken karnımın buz gibi olması bana verilmiş bir lütuf gibi geliyor 😇😇