Huzur41 merhaba arkadaşlar. ayrıntılı ultrason yaptıran var mı varsa ne kadara yaptırmıştınız acaba. sigortasız fiyatta değişiklik oluyor mu bir bilginiz var mı acaba ? 😊
Hazalonur1 Huzur41 ben 110 tl ye yaptırmıştım devletin verdıgı annelik hakkı sigortası mı ne oluyormus devlet hamilelere bu hakkı veriyormus Ordan yararlanarak 110 tl ye özelde yaptırdım canım
G-o Huzur41 100-150 tl civarı bi ödeme yapmıştık biz ama sigortasız olunca Nasıl değişiyor fiyat bilmiyorum
Huzur41 Hazalonur1 anladım canım da özele gidiyorum bende ama annelik hakkı geçmiyor orda. Devlete gittiğim de yararlaniyorum ama özel de olmuyor sen nasıl yaptın acaba 110 iyi bir fiyat 400 500dense 😊
Elifnuruzelizan Ben yaptiramadim sakaryada 400 den basliyor ozeller devlettede sira gelmedi 32 haftalik oldum hala devlette ayrintili ultrason randevum gelecekte ben giricem
Huzur41 Elifnuruzelizan bende kocaelideyim burda da öyle galiba fiyatlar ama devlet hastanesi yamiyor umuttepe hastanesi var devlet Sakarya tarafında kalıyor orası yapıyor da sıra gelmiyorms çok geç veriyorlarms
Nursenaltay Devlette sıra bulamıyorsun özellerde 400 den başlıyor heryer bezmi alemden randevu aldım 300 e yaptırıcam ve perinatologa yaptırırsanız iyi olur
espalp Cansumus 23.haftanın sonunda bebeğin kemikleri kalınlaştığo için iç organları görmek zorlaşıyormuş. Bu yüzden en doğru zaman 18-23 arası deniyor