Defne123 Kızlar hamilelikte genital bölge temizliğini jilet ile yapıp normal Doğumdan sonra lohusalıkta zorlanan var tüylerin çıkması dikişlerin tutmasını engelliyormuş doğru mu ?
Selvis Defne123 Yooo hiç de doğru değil. Doğum yapalı 2 ay olmak üzere. Son aylarda mecbur kaldım jilet kullandım bi sorun da yaşamadım. Gayet de kapandı dikişlerim ve de bol dikişliydim teee arkaya kadar 7 tane 😞
Elifnuruzelizan Benim normal dogum dikisli oldu bi sknti yasamadim dogumdan sonra ama dikisler dusmeden temizlikte yapamadim tabi dikisleri keserim diye o yuzden kontrolede gidememistim doktora sukur bi sknti cikmadan atlattim tabi 5 yil oldu simdi 2. Geliyor napicaz bakalim
Defne123 Elifnuruzelizan hazırlıksız yakalanırım tüylü giderim korkusundan sonra bide bu başladı bende 😂🤦🏼♀️
Defne123 Ssraa ağdada tüyler geç çıkıyor dikişler düşüne kadar çıkmaya bilir ama jilet iki gün sonra tüyler geri çıkıyor tabi ağdayı Doğuma denk getirebilenler şanslı lohusalık bitince anca çıkıyordur
Defne123 hafsam_omerim ben jiletle alıyorum bugün ağda deniyeyim dedim resmen çocuk top gibi toplandı hareket etmedi korktum mecbur jilete devam 😒
gayecee Defne123 kaç haftalıksınız? Benimde doğum yakın ağda yapayım diyorum ama acısından çok korkuyorum
Tiredmother gayecee git canm yaptır bende o haftada yaptırdım ağda sırasında gelse bile tak diye gelecek değil en fazla suyun gelir yani. Ağda 10 dakikalık işlem rahatlık valla