Merhabalar bugün son regl günüme göre 7haftalık 1 günlüktü .. bugün kalp sesini duymak ve kan vermek için gittiğimde hem bebişimi gördüm hem kalbini hissettim 🙏🙏🙏ama doktor 6 hafta 3 günlük dedi ultrason da o şekilde gözüküyormuş umarım herhangi bi sıkıntı yaşamam 🙏🙏