sevdemm canım zor değil 15-20 Dk sürüyor hemen uyanınca odana alıyorlar zaten seni ben 10 dklık anestezi almıştım. Serum yedim 3-4 tane hafif adet sancım gibi ağrım olmuştu ama ağrı kesici vurdular. O an hastane de hemen düşük önleyici iğne vurdular. Bir de antibiyotik kullandım akşamüzeri saat 5 gibi çıktım eve geldim istihrat ettim o gün. Ertesi gün kendime kahvaltı dahi hazırladım bir kaç gün annem geldi 5. Günün ardından ben geziyordum. Serklaj basit bir işlemmiş gerçekten. Yaptır kesinlikle için rahat eder.