Misskaynak
Kızlar 39 haftalığım 3 ay önce genital bölgemin iç dudakta minik bi sivilce gibi bişey hissetmiştim doktora söylediğimde ben görmedim dedi son 1 aydırda günlük ped kullnıyorum son günlerim nişan ha geldi ha gelecek derken peçeteyle tahriş ettim galiba şuan canımı yakıyor sirkeli suyla yıkasam faydası olur mu? Doğuma kdr geçmezse bi sıkıntı olur mu ya?