Dygutyr 26 haftalık hamileyim durup dururken aglayasım geliyoo içimden oysaki hiç bişey yok 😢😢😢böyle olan var mı ?
Tiredmother Dygutyr soda şişesine bakıp tabut rengi gibi geldiği için kendimi o an evde çok yalnız hissedip ağlamıştım😂 normal canm bunlar vücut dengesi şaşıyor hormonlardan
Burcak61 Dygutyr ay az önce eşimle bişeyler izlerken hüngür hüngür ağladım eşim gülüyor 😂 hep hormonlardan dedi 😂
Tiredmother Dygutyr ki normalde çok zor ağlayan bi insanım birinin yanında flan asla ağlamam hamilelikte kim ne dese içimi çeke çeke başlıyorum😄
Mucizeemm Dygutyr yok bu daha çok kötü 😂 geçen gün otobüste bi anda kahkaha atma isteği geldi millet döndü bu deli napiyor diye baktı rezil oldum 😂😂
Mucizeemm Dygutyr ağlama isteği geldiği anda aklına güzel şeyler düşün gülmeye basla 😂 ise yarıyor 😂😂
Dygutyr Tiredmother Gelmesinn yaa zor tuttuyorum kendimi 🙈aglamamak için ben üzülürsem bebişimde üzülür hisseder
PnrGg Dygutyr benn😂 bi film izlerken yada bir şarkı dinlerken bakıyorum yaşlar akıyor hemen şakır şakır bi de ya. Eşimde en ufak bişey dese hemen alınıyorum aslında alınacak bi laf söylemiyor ama işte bilmiyorum neden böyle duygusallık ağlama hissi falan