Tugbanurbulutt_77 1 haftadır deli gibi diş ağrısı çeliyorum geceleri duvarları yıkasım geliyordu ağrıdan dün dr gittim augmentin bid 1000 mg verdi ve parol 13+2 haftalığım bu arada. Onun haricinde karanfil alıyo ağrıyo apse olsa bile bende etki etti ki doktor nası dayandın bu kadar apseye dedi bir de karanfil yağı aldırdım akşam 8gibi sürdüm hala ağrı yok çok şükür