RabiaMm Geçen gün yine post açmıştım, muhtemelen doktora gideceğim ama yine açmak istedim tecrübeli hamişler beni bilgilendirsin diye:// Kızlar 21+3 günlük hamileyim. 2-3 gündür ara ara kasıklarımdan bacaklarıma doğru adet olacakmış gibi ağrım oluyor. Yorulma durumu olmamasına rağmen üstelik.. Neden olabilir?? Ne yapmam lazım??
PembeKoala Banada 13. Haftada olmuştu aynısı sürekli tuvalete gidiyordum acaba adet mi oluyorum diye çok korkmuştum ama doktorum kanama olmadığı sürece normal olabilir demişti
RabiaMm Melek2102 onu da kullanıyorum soda da içiyorum ama anlayamadım bir türlü, sıkıntı olmasından korkuyorum :((
Melek2102 RabiaMm icin rahat etmiyosa acile git istiyosan böyle hep icinde bir sıkıntı olcak.. Bide bende adet tarihim yaklastiginda adet olcakmisim gibi sanci oluyo..
RabiaMm Melek2102 yaa adet zamanı oluyor mu canım, ondan mı ki acaba? Devam ederse yarın da , Pazartesi bir kontrole gitcem muhtemelen.
Melek2102 RabiaMm bende hep öyle oluyo adet tarihim yaklasinca basliyo adet belirtileri sanki her an adet olcakmisim gibi.. istiyosan bi takip et önümüzdeki ay ayni belirtilerin olursa aklında bulunsun