Anneler merhaba 19+4 olduk oğlumla çok şükür bebek arabamızı beğendik casual milano Minicity de indirime girmiş büyük travel sistemlerin otobüsde falan yoracağını düşündüm daha kolay ve hafif bi araba aradım ve bu çıktı karşıma kullananlar bana yardımcı olabilir mi memnun musunuz