Cagla22 Merhaba kızlar ben 14 haftalık oldum doktoruma sorduğum da 15.haftadan sonra doğal boya ile boyayabilirsin dedi ama içim rahat değil ne yapsam bilemedim. Irsı beyaz var sağ tarafım da yoksa görünüş için değil. Yaklaşık 4 aydır boyamıyorum bayağı dipler çıktı me yapamalıym var mı tecrübesi olan
Aryaalina Cagla22 37 haftamda yapmıştım röfle ama diplerime değdirmedim çok az boşluk ile boyatttım hiç bişey de olmadı
ozlemtkn Bende 22. Haftadayim doktoruma sordum diplerine surmedigin ve doğal boya kullandığın müddetçe boyayabilirsin dedi aklında bulunsun yine canım