Gls SedaV kaç gündür sürüyor ara kanamaların benim tam bitti diyorum bi daha başlıyo bide kanama olunca hafif ağrılarınız oluyo mu
SedaV Gls çok hafif kasık ağrım oldu ama kanama şuan affedersiniz tuvalette gittiğimde peteçetle sildiğimde geliyor ama bu kandan ziyade kahverengi leke tarzı peçeteyle sildiğimde geliyor kanama sanırım durdu
bebegimibekliyrm Lamelif acaba proluton depotu nerden temin ettiniz benim de her hafta vurulmam gerekiyor ve ilacı piyasada bulamıyoruz
SedaV madl41 progestan kullandıktan sonra hemen kesildi mi katmanız birimde bugün 3 gün bugün daha az kanama kesemiz duruyor şükür bizimde
madl41 SedaV progestanın 2 hafta kullandım ben . 5. Haftadayken sabah kanama yaşamıştım Pazar gününe denk gelmişti sonra acile gittim hiç bişey yapmadılar doktorumu aradım Progestan kullan yarın gel dedi . Pazartesı gittim herşey normaldi . Kanamam artık kahverengiye döndü bide iç çamaşırıma az az geliyordu 4 gün öyle geldi sonrada kesildi . Doktorum korkma yerleşme haftasındasın ondan olmuş dedi. Şimdi 13. Haftamdayım 😊
Gls SedaV aynen benimde kanama şeklinde değil de kahve sarı arası bi renk geliyo arada normal de bitmiş gibi arada öyle geliyor
Naneliseker01 madl41 ben 10 ped doldurdum nerdeyse ama Korkmadım belirtmek istedim. Korkmadan sakşn bi şekilde hastaneye gitmenızı tavsiye ederım .
SedaV madl41 süper benimde Cuma ve Cumartesi biraz fazla kanamam oldu Pazar biraz daha azaldı ve leke tarzına döndü kahverengi bugün daha az ve iyi görünüyor sadece tuvalette fitimde peçeyle sildiğimde geliyor inş bunlarda geçecek
Mislimelek SedaV 7 haftalıkken şiddetli kanamam oldu 4 gün hastahane de yattım. Çok şükür bebeklerim iyiydi haftanın 7 günü progestan iğne kullanıyorum iki hafta günde iki ampül kullanıyordum bu hafta tek ampüle düştük ama yine hergün vurunuyorum. Bebekler gayet iyi durumda çok şükür ama 3 hafta olmasına rağmen halen kahverengi lekelenme olarak kanamam var. Kanama alanım halen epey büyük olarak görünüyor ultrasonda. Dr bebekler büyüdükçe o alana baskı yaparak kanama alanını yok edecekler dedi. Bende sürekli yatıyorum işte.
madl41 SedaV canım hamilelik öyleki hiç bişey bitmiyor öyle 😅 ben ilk öğrendiğimde acaba keseyi görcem mi diye korktum keseyi gördük sonra kanamam oldu koştur hastaneye korktum yine sonra kalp atışını duycam mı dedim duydum sonra acaba 2 li test nasıl olcak heycanı başladı o da geçti cinsiyet heycanı sardı onuda öğrendik daha maceralar bekliyor yani diyeceğim bi dert bitince diğeri başlıyor 😅😅 bu yüzden cennet annelerin ayağının altında
Mislimelek SedaV evet ilk acile gittiğimde 3 cm demişlerdi hastahaneden çıkarken 1,5 a 2,5 olmuştu ama ultrason dan geçen hafta dr gösterdi bebeklerin kesesi kadar büyüklükte siyah bir alan vardı o kanama alanıymış Dr halen baya büyük dedi
SedaV madl41 bizimde şuan konumuz kanamalar ama sanırım bitmek üzere bide kalp atışımız var kesemizi gördük şükür