Merveyazici Arkadaşlar nasılsınızz bebeklerimize kavuşmaya son 9 günnnnn ☺️ Nasıl durumları bebeklerinizin
Merveyazici Aienma ben de öyle istedim ama 1 gün 1 gündür dedi gelişimi için çok önemli değince doktor kabul ettim
GizemKaan Merveyazici bizde 37+1 Olduk bugün ☺️ Normal Doğum mu sezaryen mı sizin ? Aramızda 1 hafta var, aynı tarihte Doğum yapacakmışız ondan sordum ☺️
Merveyazici GizemKaan benimkini 39 u doldurunca alacak :/ ondan ben kendi isteğimle sezaryen olacağım siz peki ☺️
GizemKaan Merveyazici bende kendi isteğimle sezaryen olacağım ☺️ 38+3 te gelmiş olacak Hayırlısı ile 🙏🏻 Sağlıkla sıhhatle gelsin bebeklerimiz 🙏🏻 💙💙