HaticEngin Ozgull bende bazen oyle hissediyorum ara ara belim agriyor ama hafif sizi oluyor mide bulantısı kusma kokuya hassasiyet tiksinme olmadi ilkinde olmustu
Ozgull HaticEngin ay ne kadar güzel benimde e hafta çok zor geçti şükür 2 gündür hafifledi . Hafif bel ağrısı bende de oluyor özellikle eve süpürge tutarken falan
HaticEngin Ozgull evet aynennayakta durdugumda da oluyo ben ikinciye hamileyim ilkinde bes aylikken apandisit ciktigi icin ameliyat sonrası düştü ama onda bas agrilarim mide bulantim koku olayim fenaydi