Meldadlk Can'ım sezeryanle yaptım ben KIZIM 20 günlük ama iğne yapıldığı Zaman kendını kıpırdatma yoksa uyuşma gevtıkten sonra cok kötü Ağrı'n olur ben kıpırdattım kendımı uyusmadan sonra omuZlarımdan tut belımde kadar agrıdı ama 2 3 güne gecıyo Ağrı'sı ilk yürüdüğün Zaman bol bol yürü ve su ic daha çabuk ayaklanırsın ve narkozu kolay atarsın