Zeynepsevgili Merhaba kızlar iki gün önce 3 cm açılmam vardı sancı falan birşey yok 2 gündür bekliyorum evdeyim hala bir tık yok 38+4 üz ikinci gebeliğim bu ne zaman doğuracağım ya beklemek çok zor
Zeynepsevgili Yasemincifci hayır Perşembe kontrolüm vardı nst sancı çıkınca alttan muayene edildim 3 cm açılma olduğunu ve bebeğin kafasının oturduğunu söyledi doktorum
glbngms Bende 38+2 yim bende 1 haftadır 2 cm açılmayla bekliyorum nişanımda gelmedi sancıda yok az bi sancı çıkıyo nst de🙆♀️ Doktrum her gittiğimde çatı muayenesi yapıyo doğumu tetklesin diye ama nafile😅
glbngms Zeynepsevgili evet ilk gebelik 😊 bi an önce doğsun istiyorum yatamıyorum kalkamıyorum yuvarlanıyorum😅 ne zaman olcak düşünmekte sıkıntı 🙆♀️