Tubacakir valla bende şoka girdim benim sertleşmem oluyordu ve bebeğimin hareketini hissedemiyordum beni içeri aldılar yarım saat sandalyede bekledim neyse aldılar içeri çatalda baktılar falan nst bağladılar beni içerde çekirdek çitlediler saat gece 12 oldu açtılar kalktım hemşire bana gidebilirsin dedi birden attı tepemin taşı nereye gideyim dedim nereye bir Allah’ın kulu ne olduğunu söylemiyecek mi dedim noluyor doğuruyormuyum dedim noluyor çıktı doktor yok yok dedi normal dedi herşey bebek iyi sancı çıkmadı dedi felaketti eşim dışarda kaldı çıktığımda adam bembeyaz olmuştu ne oldu içerde diyo durumu olupta oraya gideni anlamam ki eşimde ordan çıktığımızda dedi ben buna gelemem dedi neyse veririm ama buraya getirmem seni dedi