Benim ikili ve üçülü testlerim tamamen risksiz çıktı. 5. Aydan sonra detaylı ultrason için bir peritanoğa yönlendirdi beni doktorum. Detaylı ultrasonda bebeğimin kafasında kist çıktı. Genelde önemsemeyiz böyle kistleri dedi doktor ama yinede amniyosentez önerdiler 😢 ama karında su aldırmak düşük tehlikesine yol açabiliyo. Yaptırmamaya karar verdim. Sizce doğru bir karar mı bu?