Askkokuluyavrum Yagmur11 ben de bafraliyimm ama orda yaşamıyorum ay güzel memleketim 🙏🙏 cookkk özledim çok 🙈🙈 medibafra var sanırım özel olarak sadece 🙃 baska açıldıysa haberim yok tabi ki ☺️
srfnr Yagmur11 bende bafraliyimmmm 🤩 ama bursada yasiyorum hastane medibafraya gidebirlsin kuzenlerimin ikiside orda dpgum.yapti memnunlar
reyhan_55 Yagmur11 ben bafralıyim 😊😊medibafrada epiduralli doğum en son 2000 tl idi ben ikiz gebe olduğum için doğumumu bafrada yapmicam ama
Askkokuluyavrum Krispiim16 ben de altinyaprak mahallesinde oturdum senelerce sonra üniversite evlilik derken eşimin görevi sebebiyle izmirdeyim ahhh Bafra ahhh cumhuriyet ortaokulu Ve Bafra lisesi mezunuyum ♥️♥️
Krispiim16 Askkokuluyavrum aahhh Atatürk orta okulu kız meslek lisesi 😂😂 bende bafralıyım fakat Bursa da yaşıyorum 🙈
Krispiim16 Askkokuluyavrum ablam orda evli 5 yıl oldu biz taşınalı 😂 ailecek taşındık sonra ben burda evlendim 🙈
Askkokuluyavrum Krispiim16 ohhh ne güzel aile var sonuçta benim tüm sülale orda 😂 en son ocak ayında gittim çok baska memleket sevdası ya sevilecek birşeyi de yok ama seviyor insan
Krispiim16 Askkokuluyavrum aynen öyle hiç nişey yok ama memleket özlüyorsun bu seneye eşim ve kızımla gitmek istiyorum nasipse 😂🙈
Askkokuluyavrum Krispiim16 ay ne kadar güzel insaallah ben anca seneye bebis biraz palazlanincaaa giderim herhalde