sevgitekes PembeKoala akşamları sanki segirme gibi içimde bişey geziyo gibi de bebek mi ayırt edemiyorum ilk bebek olunca
PembeKoala sevgitekes benimde ilk bebeğim bende sürekli dikkat ediyorum ama daha hissedemiyorum,cinsiyetini öğrendinizmi ?
minyonumaysn PembeKoala Salı günü randevumuz var çok heyecanlıyım cinsiyet öğrencez Ünşallah ☺️Haraketlerini hissedemiyorum daha ama ilk hamileliklerde özellikle 20. haftadan önce hissedilmezmiş sanırım 😊
Ozge3747 SeLyy Ben de sanki yeni yeni pıtpıtlar hissediyorum ama tam da ayırt edemiyorum bebek mi değil mi?
Eceyavuz Bende suan 16 haftalık hamileyim salı günü doktora gittim 120 gram dedi ama boyunu söylemedi 53 kiloyum bebekte sende cok zayıfsın ikinizede kilo aldıralım dedi omega 3 verdi kan hapı vitamin verdi 1 ay sonra tekrar çağırdı kasık ağrım çok var bazen yataktan çıkamıyorum lavaiba ihtiyacı göremiyorum bağırsakların çalışmıyor bu sekild e ilan var mi aranizda
PembeKoala sevgitekes hayırlısı olsun benimde kız, bu sene çok duyuyorum kız bebek haberlerini kız senesi sanırım :)
Ozge3747 sevgitekes Evet canım şükür iyi gidiyor gelişimi, bir kaç gün ilerde ama bebişler arasında minik farklar olması normal ☺️😉
Eceyavuz sevgitekes 13 haftalıkken öğrendim erkek olduğunu söyledi doktor gecen gün gittim yine erkek dedi