Homozigotmutant Kızlar 7 haftalık hamileyim kan uyuşmazlığı var şimdi bişey yapmam gerekiyor mu konuda yarın indirect coombs testi yaptıracağım bu haftada iğne olacak mı ne olur tecrübeliler cevap versin
Dilek5555 Homozigotmutant canım ben 5 hastalıkken doktor kan uyuşmazlığı olsa ıgne yapacaktı yaparlar
Pnrms Homozigotmutant indirect coombs testi Negatif çıkınca birşey yapmıyorlar. Sadece negatif dahi olsa 28. Haftada iğnesi var. Doğumdan sonra tekrar test yapıyorlar ona göre de iğnesini vuruyorlar. Pozitifte kan değiştirmeye kadar işlemleri var. Ben de aynı durumdayım şuan negatif inşeallah da değişmez 🙏 ilk bebekde genellikle sorun çıkmıyormuş
Homozigotmutant Dilek5555 yok canım bana yapmadılar kanamam olursa yapılacak diye biliyorum çok şükür olmadı binde hamile kalmadan o testi yapmıştım negatif çıktı
Mervesrht Haftada yapiliyor birde dogumdan snra 72 saat icersinde. Eger ki bu haftalar oncesinde kanaman olursa yine yapiliyor. Kanama filan olmuyorsa bu haftalardan once yapilmiyor. Endise etme✋🏻
Homozigotmutant Mervesrht hay Allah razı olsun ben de öyle biliyorum çok şükür hiç kanamam olmadı olursa hemen koşa koşa giderim doktora takipteyim zaten
Dilek5555 Homozigotmutant kan uyuşmazlığında kanamanın alakası YÖK kan uyuşmazlığı olan herkese ıgne yapılıo
Homozigotmutant Pnrms inşallah canım benim Allah yardımcımız olsun ben de hem kan uyuşmazlığı hem kan pıhtılaşma bozukluğu var rabbim sonumu güzel etsin 😊
Pnrms Homozigotmutant kan pıhtılaşmasına bişey kullanıyomusun ? Rabbim o can'ı oraya koydu ise bir bildiği vardır , bir hayrı vardır 🙏😊 rabbime emanet onlar dert etmeyin. Herşey yoluna girer 🙏