glbngms Akbulut ben çok erken başlamıştım ya 20 haftalık falandm heralde😂 ağız mendiline kadr almıştım😅
Didemm91 Akbulut benim eşim ebebekte yönetici canım herşeyi ebebekten aldım haliyle yıkadım ütüledim misler gibi henüz kullanmadım ama tabii ki memnunum çevremdekiler de öyle indirimleri takip edip uyguna alabilirsin birçok şeyi
srfnr Akbulut disariya gore bir tıl daha pahali ama orasida buyuk bi isletme sonucta indirimleri oluyo telefomuna indr bildirim.geliyor
srfnr Fasulyem22 civil bana daha uygun geliyo orayada bakabilrsiniz ben nerde indirim gorursem.ordan aliyorum sabit kalmiuorum 😁
Fasulyem22 srfnr cıvıl bana hep kalitesiz bir yer gibi geliyor indirim çok önemli değilde kalitesi benim için önemli sağlıklı olması falan
Merver srfnr hayır 10₺ ye alıyorum zıbınları hatta suan indirimde sitesinde 2 tanesi 15₺ takip edin hem pamuk hem 10₺ fiyatı cok iyi 15₺ lik zıbın almadm hiç yeni doğan Zıbını ikili 20₺ bile aldm bakmak gerekiyor uygulamasındanda takip edin
ATC Akbulut ben bebeğimin bütün ihtiyaçlarını e bebek ten aldım imkanın varsa ordan ol çok memnunum 4 aylık oldu oğlum hala da ordan alıyorum çok kaliteli kumaşları😊