GizemK gittiğim hastane (medical park) ücretsiz olarak 4 hafta bu eğitimi verdi. Haftada 1 gün 4 saat bu eğitimi aldık. Hastanenin tüm kadın doğum doktorları, yenidoğan doktoru, ebeleri, cildiye uzmanları, pilates, yoga ve zumba eğitmenleri ve hatta doğum fotoğrafçısı da bu eğitimlerde bize katkıda bulundu. Çok memnun kaldım. Eğitim sonunda Bilinçli Anne (Baba) Adayı sertifikamızı da aldık. Çoğu kişi eşiyle geldi. Babalar da sertifikalı oldu yani 🙂 umarım gittiğiniz hastanenin eğitimi de böyle verimli olur. Açıkcası benim kafamda hiç soru işareti kalmadı. Hatta biraz ileri gidip “doğum korkusu” bile kalmadı diyebilirim çünkü hastanemin neredeyse tüm doktorları normal doğumu şiddetle destekleyen insanlardı ve eğitimlerde bunun üstünde çok durup acı ve ağrıyı nasıl egale edebileceğimizi bize çok iyi anlattılar. Sağolsunlar ✌🏽👍