gulsum63 28 haftalık hamileyim son kontrolümde amniyotik suyun( bebeğin suyu) fazla olduğunu söyledi doktorum. Şekere bağlı olabilir dedi şeker yüklemesi yaptırcam pazartesi günü. Böyle bi sorunla karşılaşan ya da daha önce duyan var mı acaba??