Sezenkarademir 40+3 Uhuuuuu. Bir sürü lerce sancı çıktı nstde ama düzenli değil. Böyle başlarmış doğum şeysi nasıl düzelecek bu sancılar 😂😂.
Yasemincifci Sezenkarademir amaaaninn😅😅 40+3 nasıl beklediniz ya zor oldumu benim 40. Haftadan gözüm korkuyo
Sezenkarademir Yasemincifci valla kuzucuk benimde korkuyordu. 38 de falan doğururum diyordum ama hala gelmiyor 😂😂
SelimsMom 39+4uz. Doktorum geçen hafta asıl hamilelik simdi başlıyor, sabır sabır demiştim doğru demiş, giderek ağırlasiyor insan, gergin oluyor beklemekten. Çok zor son zamanlar :/
Sezenkarademir SelimsMom patlayacak bir bomba misali geziyorum ortalıkta herkes de nasibini alıyor benden 😂