Ssevdee canim saana bi onerim var.hic kimseye takma kulak asma kimsenin sozuyle oturup durursan valla kendini uzuceksin sadece.ben qrip oldum oksurdjm bana kaynanam derdi ki bebek teroeniyo falan.dogrusu ben 20 haftalikdin her yaoinca bebeyim terpenirdi ama seninki erken.Valla herkese takilasi olsan cok moralin bozulucak
Yediyin icdiyin geydiyin aldigin kilolar hakda cok diyilicek ama fikir bile verme.cunki ben takdim ay sisdim diye bebeyim cok kilo almiyo