Aryaalina korkutmak istemiyorum ama ilkinde genel anestezi oldum ve uyanır uyanmaz agrılarımı hissettim bebeğimi emziremedim ilk ayağa kalkış korkunctu ama ikincide belden uyuşturulma oldum bebeğimin sesini hemen duydum hemen gördüm odama geldiğim gibi emzirdim ilk ayağa kalkmada ilk sezeyanım gibi çok Ağrıcagını düşündüm ama çok şükür o kadar rahat kalktımki hemen desteksiz yürüdüm