Bende bursadayim canım. Cumhuriyet caddesinde bi dükkanda sormuş tüm 50 tanesine 50 tl demişti sade çikolata üzerinde yazısı var. Birde hacı şerifte gördüm internette 50 tanesine 39.90 tl di. Ben hacı şeriften sipariş vermeyi düşünüyorum oyuzden ve cikolatasini da yedim gayet guzel