Fatmasuer aynı haftadayz bende aynı şeyleri yaşıyorum canım hatta post açmıştım, doktorumada bu konuda mesj atmıştım kasılıyorum resmen kaskatı oluyorum aynı zamanda adet sancısı ve vajinada baskı hissediyorum demistim bu haftalarda cok normal Nst çekilmesi gerekiyor demisti haftaici gidicem bakalım😔 Allah yardımcımz olsun