Minedy apandisitin alınmadıysa ve apandisit ağrın olsa nefes aldırmaz sana o çok pşs bişey aynı zamanda bulantı kusma baş dönmesi yapar bunlar yoksa zaten apandisit değildir çok üstüne düşme mevsşm geçişindeyiz terliyoruz soğuyoruz üşütmedende oluyor beşki bebeğin pozisyonundanda kaynaklanmış olabilir bazen aşağı iniyor benim sıpa ayaklarını geriyor bazen poposunu dönüyor karnım taş gibi oluyor tef gibi geriliyorum kasıklarım batıyor yani içeriyi göremiyorum nihayetinde bence fazla takılma sorun olduğunda zaten vucudumuz tepki veriyor bişeylerin ters gittiğini hissettiriyor