elif_ceko Bugün gebelik şekeri için insüline başladım ama şeker ölçümlerimi insülin aldıktan önce mi sonra mı yapmam gerekiyor ?
Yasemincgrc Dvrmsdaouz benim 50 mgda aclik 76 tokluk 156 cikti. Dahiliyeye gittim yukleme yapilmadan aclik 76 kahvaltidn 1 saat sonra 101 2 saat sonra 76 cikti. Diyet verdi simdi degerlerimi olcup yaziyorm sali kontrol var bklm ne dicek😥
elif_ceko Yasemincgrc Bir hafta diyetle takip ettik açlık 90 tokluk 140 in altına düşmedi o yüzden verdi
Yasemincgrc elif_ceko anladim canim insalah sifa olur ve su gunler bi an once biter , geçer, kurtuluruz❤👍