EzgiCafer bebisim 32+5 oldu 🤗bütün elbiselerini besigini odasini herşeyi hazırladım kıyafetlerine kadar yıkadım utuledim ne olur ne olmaz diye ramazan ayına hic birşey bırakmak istemedim suan tek eksiği bez şampuan felan kaldi . Yavas yavas hazırlayınca hem maddi acıdan hem bizim icin daha iyi oluyor çünkü agirlasyoruz artik sende başla bence