Smiley87 Şükürler olsun aylar sonra Doğum hikayesi yazmak bana da nasip oldu , 38+5 de doğdu minik oğlum 😍 doktorum 10 gün önce bebek Çok aşağıda her an doğabilir demişti , arada sancılarım da oluyordu ama düzenli değildi. Dün gece saat 3 ten itibaren saat başı sancı geldi , zaten kontrol günümdü doğurturum diye gelmedim doktora aslında 😁 çünkü sancılarım sıklaşmamıştı , nst ye girince sıklaşmaya başladı sancılar 😁 doktorum muayene etti 4 cm açıklık var seni Doğuma alıyoruz dedi , 12 de doktorum muayene etti 1 buçukta doğdu aceleci oğlum. Darısı başınıza kızlar kolayca doğumunuz olur inşallah
Askkokuluyavrum Smiley87 Allahım analı babalı büyütsün insAllah Rabbim aklı selim imanlı Kuranlı sağlıklı huzurlu mutlu buyumeyi sizlerle birlikte nAsip etsin bizden de duanı eksik etme sağlıkla sıhhatle alalım kucağımıza bebeğimizi 🙏🙏🙏
Smiley87 Amin kızlar hepinize teşekkür ediyorum . Doktor da ebe de şaşırdı zaten ne çabuk oldu diye 😁 annem beni arabada doğurmuş hastaneye yetişememiş ona çekmişim 😂