Nisanurnur Kızlar bende 14 artı 5 im devlet hastenesıne gidiyorum cinsiyet sölemedi 16 tıfa kesinleşir dedi bende dun dayanamadım özele gittim bacaklarını kapadı kendibi göstermedı doktor cok ugrastı en sonunda kız dedi ama 2 hafta sonra kesınlesır dedi ıkısıde evlat tabiki ama ılk cocugum kızdı ister istemez erkek istiyodum ıcım cunku ıkısınıde yasamak ıstoypdım bıde etraftakıler bu kesın erkek deyıp durdu kendımı erkege cok alıstırmısım tuhaf oldum sizce yanılma olabilirmi
sevgitekes Nisanurnur bizim de kendini göstermedi kıza benziyo dedi bir hafta sonra 16 da kız dedi bacak arası boş diye kesin mi diyom suan kız dedi deismez bence
Nisanurnur sevgitekes canım benımkı bos deilmiş cıkıntı varmıs ama kızlarında yumurtalıkları şişik olabiliyomus hayırlısı anlamadm