Bsranr132 benimde öyle canım sol ayağım daha sis ayakkabım olmuyor mesela bende tansiyon cıktı ondan sonra ödem oldu ayaklara çok.durunca şişiyor üst tarafı acıyor tuzlu suda bekletiyorum yukarı dikiyorum ayakları iyi geliyor canım çok sallandirma ayaklarını sürekli yukarda uzanmış dursun