Onca bekleyişin ardından, onca olumsuzluktan, umutsuzluktan sonra tamda doğum günümde aldım haberini. Dünyalar benim oldu sanki. Çok zorlu süreçlerden geçtim heran kaybetme korkusuyla günlerce haftalarca yattım. Gerçekten mucizem oldu oğlum. Şimdi onca şeyden sonra Rabbim nasib ederse cumartesi günü saat 10:30 da sezeryana gireceğim. İnşAllah sağ sağlıklı oğlumu kucağıma alırım. Zaman daraldıkça insanın heyecanıyla birlikte endişeleri, korkularıda artıyormuş. Rabbim isteyen herkese nasib etsin inşAllah. Ve kimseyi evladıyla sınamasın. Formda bebek isteyen tüm arkadaşlar dualarımda. ❤❤❤