MiniAzra BI daha hamile kalırsam mayıs ayına denk getirmeyecem agrım sancim var ama gelmiyo dogmuyo bu nasıl iştir 41 haftalik olacak nerdeyse
Modies MiniAzra 😂😂🙈🙈 valla allah kolaylık versin. En azından bizim gibi ağustosu bekleyip son 3 ayda yazın sıcağında debelenmeyeceksiniz 🥰
Mervezngn MiniAzra benim Eylül sonu Doğum inşallah. koca yazı bu göbeğin dahada büyümüş ve ağırlaşmış haliyle geciricem ben napim😄
espalp MiniAzra en güzel kış doğumu sanırım 🤦🏼♀️ Benim eylül sonu o yaz nasıl geçicek çok korkuyorum 🤦🏼♀️ Allah kurtaraın sağlıkla tez zamanda🙏🏻
Askkokuluyavrum MiniAzra sağlıkla tez zamanda gelsin insaallah Rabbim bi avazda kurtarsın seni de canim
Kaya1902 MiniAzra valla bana da yavaş yavaş sinir gelmeye başladı nişan geldi 2 cm açılma var hala gelişme olmuyor her ezan vakti dua ediyorum tüm hamilelere bende dahil bir an önce sağ Salim kurtulalım diye 😬😬
Mrvekaya MiniAzra okurken güldüm gerçekten ☺☺ benimde aynı şekilde 40+6 olduk ne gelen var ne giden bende sancı filan da uok
Papatyasever Mrvekaya doktor alırım demedi mi canım yarın için artık 41 e gireceksin ya o yüzden bi sorayım dedim
Kivilipastaa Aralık başı da benim ki 😂 bütün yaz gezicez koca göbüşle 🙈 bende aralıgın en sonunu beklemişim dogmak için 😂
Hs20 Biz ne yapalim canim agustos 2 de benim de simdiden sicak basiyo daha sicaklarda nasil olacak inan bilemiyorum Allah sag salim kucagina almayi nasip etsin
Jass Mayıs bebişleri gelmek bilmiyor 15 gündür 1 cm açılmayla dolaşıyorum sancılarım da var ama düzensiz bakalım ne zaman gelicek 🙈