Drngrkm ben iğnesini oldum 4 tane hamile olduğumu bilmeden hemde ağır bir gribal enfeksiyon geçirmiştim. Ama doktorum hamilelere verilen bi antibiyotik bugün aynı şekilde grip olsan yine olabilirsin demişti iğneyi verende amcamdı ztn kendisi doktor oda aynı şeyi söyledi bence endişelenicek bişey yok ama doktorunada danış istersen canım. Şifa olur inşallah geçmiş olsun 🍀